SELVBETJENING

Fejl på signalet


Oplever du fejl på signalet, kan du med fordel benytte vores selvbetjening til at fortælle os om det.

 

Du kan melde signalfejl til os via vores selvbetjening her:  GÅ TIL SELVBETJENING

 

 

For problemer med TV-signalet uden for NAA-kontorets åbningstider ring til:

 

Dansk Kabel TV, Odense
Telefon: 43 32 47 00

 

Kontortid:
Mandag – torsdag: Kl. 8.00 – 16.00
Fredag:                    Kl. 8.00 – 15.00

 

Servicebesøg kan rekvireres inden for følgende tidsrum:
Mandag – torsdag:   Kl. 8.00 – 16.00
Fredag:                      Kl. 8.00 – 15.00

 

For problemer med Internet-forbindelsen og IP-telefoni ring til:

 

YouSee, teknisk hjælp
Telefon: 70 70 40 40

 

Åbningstider for telefonsupport:
Hverdage:                              Kl. 08:00 – 20:00
Lørdag, søn- og helligdage:  kl. 10:00 – 20:00

 

For problemer med Digitalt TV/HD-Boksen ring til:

 

Ved forstyrrelser og fejl på din digitale boks kan du kontakte

YouSee, teknisk hjælp
Telefon: 70 70 40 40

 

Åbningstider: Hverdage:  kl. 08.00 – 20.00
Weekend:                           kl. 10.00 – 20.00

 

Netværksnumre for Nyborg Almene Antennelaug

  • Netværksnummer 100
    Benyttes, når man har en fladskærm med DVB-C og MPEG4-modtager og MPEG4 bokse som ikke er fra YouSee

 

  • Netværksnummer 111
    Tv pakker med med bland selv

 

  • Netværksnummer 120
    Til YouSee bokse eller HD standardboks (Samsung) 
    (OBS! Boksen finder automatisk selv det rigtige netværksnummer)
     
  • Netværksnummer 125
    Til YouBio Boksen
    (OBS! Boksen finder automatisk selv det rigtige netværksnummer)

 

Hvis du ønsker hjælp til at installer dine digitale kanaler, klik her Installer dine digitale kanaler

 

YouSee Kundeservice

 

Søger du råd og vejledning kan du ringe til YouSee’s
Kundeservice på 70 70 40 40.

 

Åbningstider: mandag – torsdag       Kl. 8.00 – 17.30
Fredag                       Kl. 8:00 – 16.30
Weekend/Helligdage:  Lukket

 

Uden for YouSee’s telefontid, kan du evt. selv søge dine svar her: Link til YouSee kundeservice

Såfremt der opstår problemer med dit signal, er det en god ide først at kontrollere om fejlen kun ligger hos dig, du kan evt spørge din nabo om de også har problemer, såfremt dette ikke er tilfældet, kan det være installationen hos dig selv der er noget i vejen med. Dette kan hjælpe teknikeren med at lokalisere fejlen, inden du foretager opkaldet.